Relatiebeheer

Via het scherm Hoofdmenu —> Relaties kunt u alle relaties bijhouden, zowel bedrijven als personen. Deze relaties kunnen uw klanten zijn, zakelijke relaties, medewerkers en/of leveranciers. Deze relaties kunt u koppelen aan inkoop- en verkoopfacturen, projecten etc… Mutaties zoals adreswijzigingen zijn gemakkelijk aan te passen in dit scherm. U kunt zelf via Hoofdmenu —> Programma –> Instellingen —> Relatiegroepen uw eigen categorie-indeling maken in het relatiebeheer (PLUS en PRO).

Klik na het invullen op “bewaar” en de relatie is aangemaakt.

Voor een overzichtelijke administratie en om de kans op fouten zo klein mogelijk te maken, is het raadzaam om voor iedere (verkoop)factuur op naam en iedere levering (bedrijfskosten/investeringen) de relatie aan te maken. Dit maakt het koppelen van transacties aan de relatie een stuk eenvoudiger en overzichtelijker.


Geplaatst

in

door

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *